Barnatecnic

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Badalona, Spain

barnatecnic.com
Technical service· Air conditioning repair service· Appliance repair service

Barnatecnic Reviews | Rating 4.1 out of 5 stars (6 reviews)

Barnatecnic is located in Badalona, Spain on Carrer de Manila, 6,. Barnatecnic is rated 4.1 out of 5 in the category technical service in Spain.

Address

Carrer de Manila, 6,

Phone

+34933985953

Open hours

...
Write review Claim Profile

M

Matthew Hoag | elrowfamily

The service was incredible. The technics 106 are super kind and extremely professional. I would recommend it.

R

Rosa Novell

Molt bona atenció per part del tècnic 93. Valoro que portés un aprenent. Una mica cara la reparació pel temps que ha dedicat.

F

Francesc Marti Fernandez

El tècnic va ser puntual, el tracte va ser correcte, i va reparar correctament una avaria senzilla del rentavaixelles que no requeria canvi de peces. Però, em va cobrar 108'90 euros, 30 de desplaçament que deien que no em cobrarien si hi havia reparació, 30 de valoració de l'avaria i 30 de la reparació. Total 90IVA. El que no em va agradar és que m'oferis un desincrostador de rentavaixelles Bosch per 25!!! Teòricament un producte molt bo que no trobaria a la venda.... Una ullada a internet i descobreixes que el mateix producte el pots trobar per 12,30. Si la puntuació és baixa és perquè una reparació que m'hagués hagut de costar 60IVA. M'ha costat 109 i m'hagués pogut costar 135!!!

M

Michele Starnini

Servicio pesimo. Cobraron 560 euros por recargar de gas una bomba de calor el anyo pasado, deberian haber arreglado una fuga pero no lo hicieron, porque ahora la bomba ya no funciona. Mirad la factura: 90 euros por media hora de mano de obra, de 14 a 14:31!!! Les llamas y dicen que, a pesar de no haber hecho bien el trabajo, solo para venir a ver, cobran. Quizas piensan cobrar 600 euros todos los anyos! Nunca mas.

A

Anna R

Va venir a reparar l'avaria l'operari 14. Professional, puntual i amb bons coneixements tècnics.

M

Montse Carrascal Simón

Vino un técnico a reparar la campana de la cocina y a cambiar la bombilla del microondas. Después de un rato se fue sin reparar la campana ni cambiar la bombilla (de hecho, rompió la bombilla y el portalámparas al intentarlo). Eso sí se embolsó 72. Vino un viernes y me dijo que el lunes me llamarían para coordinar otra visita. Hace más de una semana. Aún espero... una vergüenza.