Olot, Spain
N-260a,
$$
+34972267879
N/A
Amazing place! Great food!
like
Tomato onion salad really good. The meat is good, adequate quality for the price. But the bread is way overpriced in comparison to other things and breaks the whole experience. Therefore only 4 stars for value.
Very good cold meats and spanisch ham. Very freindly people
Excel·lent
Vàrem sortir encantades! Només arribar vàrem seure a una taula situada en una petita sala (tota per a nosaltres). Ens vàrem deixar aconsellar totalment pel noi que ens va atendre : una amanida burrata per començar i una taula d'embotits acompanyada amb pa de coca i de pagès amb tomàquet. Per veure un vi negre de la casa ( Per bufar i fer ampolles) i gaseosa. De postre vam tastar la tarta de Poma i el pastís de formatge. Tot per 28 Com a punts forts el tracte que va ser genial; els embotits sencillament BRUTALS, amb una cuantitat més que suficient (va sobrar la meitat); els passatemps que hi ha al mantell fan que l'espera es faci molt molt curta (si, estàvem pintant com nenes de 5 anys); el preu que ens va semblar súper econòmic. Com a punts fluixos els postres, que no eren gran cosa, però relació qualitat-preu estaven acceptables. Molt molt molt recomanable si voleu tastar uns bons embotits. Moltes gràcies, hi tornarem segur!
Establiment de sempre d’Olot molt i molt recomanable... servei amable i simpàtic, menjar de la terra d’alta qualitat, a destacar la plata d’embotits... postres a l’alçada. Una gran experiencia... tornarem!!!
Deli
The best companies in the category 'Deli'