Sabadell, Spain
Passeig de la Plaça Major, 15A,
N/A
+34900901515
beautifull place
like
Vermouth al solecito
La nova estació ha guanyat en espai, llum i disseny. Totalment accesible amb escales, escales mecàniques i ascensors. Gran entrada amb servei d'atenció al client, maquines expenedores i fotomaton. Parking per bicicletes. Accés a les plataformes per escales o ascensor. Plataformes amples, amb bancs i màquines de begudes i snacks. Pantalles d'informació i avisos acústics. Bon canvi. Recomenable.
La foto està feta al costat de la església de Sant Fèlix, és un lloc emblemàtic de Sabadell i de molta estima pels sabadellencs . Aquest any està arreglat de allò més maco per les festes de Nadal. De mica en mica aquest indret de la ciutat quedarà un lloc per admirar junt hem la Plaça major.
Es inexpicable com porta tans anys pendent de fer un lloc mínimament agradable.
Molt bé, ben pensada per peatons i bicicletes.
Recién acondicionada cuenta con amplios espacios luminosos. Escaleras y ascensor, limpio y te deja en pleno centro de la ciudad.
Un lugar cómodo para bebidas, tapas y comida en terraza
Deli
The best companies in the category 'Deli'