Sant Cugat del Vallès, Spain
Avda. de les Roquetes,
N/A
+34935907548
Hi vaig sovint, es el nostre deure, però no puc estar mes d'acord amb les altres opinions sobre el tracte que rebem (en general) del personal. Sempre hi han excepcions, però et fan sentir acovardit, encongit, renyen a la gent que la pobre fa el que pot. Francament no te sentit que en un lloc que hi vas com a voluntariat et facin sentir d'aquesta manera.
like
Si és tan important el medi ambient hauria d’obrir cada dia i la franja horària molt més àmplia. També crec que el personal que es troba de cara al públic té molt poca empatía. I si voleu motivar que seguim portant objectes a la deixalleria s’hauria de notar molt més en els impostos que paguem a l’Ajuntament fent descomptes importants com fan en països del nord d’Europa.
Muy bien organizado y los dos chicos que hay son muy amables y te ayudan en tus dudas
Amb tot el respecte a nivell personal per les persones que hi treballen, trobo que l'actitud que transmeten, les dificultats per a tot, el tracte de presumpte delinqüent dels usuaris i que ens renyen per no fer bé...malauradament (a banda de d'experiencia d'usuari negativa) fomenta que la gent no recicli i ho tiri tot al contenidor gris. Jo (i com jo d'altres que he vist) ens esforcem per a complir el que ens eduquen de sostenibilitat, inclus anem amb els nostres fills per a compartir l'experiencia...i et trobes \mocs\ per a tot, males formes, males cares, cap facilitat...moltes coses hem de canviar, i no n'hi ha prou de fer un anunci, cal ser coherent des de l' administració . De moment, molt suspès i necessita millorar
Un servicio correcto
Moltes dificultats i trabes per deixar la brossa i a més, una mala atenció per part dels treballadors. Et treuen les ganes de tornar-hi.
Todo muy bien ordenado.. disponible perfecto..
Punto de recogida de basura no convencional muy bien organizado y con personal muy amable..... todos deberíamos conocerlo....un saludo
Deli
The best companies in the category 'Deli'